ثبت اقامتگاه بوم گردی و هتل در سایت تریپ ادوایزر ، آموزش و مشاوره رایگان Trip Advisor

ثبت اقامتگاه بوم گردی و هتل در سایت تریپ ادوایزر ، آموزش و مشاوره رایگان Trip AdvisorReviewed by منصور عبدلی on Apr 10Rating: 5.0تریپ ادوایزر چیست؟ ثبت اقامتگاه در تریپ ادوایزر و جذب گردشگران خارجیتریپ ادوایزر Trip Advisor چیست؟ جذب رایگان گردشگران خارجی با ثبت اقامتگاه و خانه بومگردی و هتل و رستوران در تریپ ادوایزر !

آیا می دانستید که به طور میانگین ماهانه 390 میلیون نفر از وبسایت تریپ ادوایزر دیدن می کنند؟ و تقریبا 60 میلیون نفر در ماه از خدمات این وبسایت برای برنامه ریزی سفر خود استفاده می کنند؟ اگر شما مالک یک هتل، متل، اقامتگاه بوم گردی، مسافرخانه، رستوران، مرکز گردشگری یا هر کسب و کاری مرتبط با صنعت گردشگری هستید می توانید با ثبت اقامتگاه یا هتلتان در تریپ ادوایزر ، کسب کارتان را به تمام دنیا معرفی کنید و در لیست فعالیت های توصیه شده در شهرتان در این سایت قرار بگیرید. با ثبت اقامتگاه در تریپ ادوایزر میتوانید در دید بیش از 390 میلیون عضو این وب سایت قرار بگیرید.

تریپ ادوایزر چیست؟ (Trip Adviser)

تریپ ادوایزر بزرگترین وبسایت گردشگری دنیاست که به گردشگران این امکان را می دهد تا از بیشترین پتانسیل های گردشگری مقصد خود بهره ببرند. با بیش از 570 میلیون نظر کاربران درباره جاذبه های گردشگری در سراسر دنیا که بیش از 7.3 میلیون هتل، رستوران ، خطوط هوایی و جاذبه گردشگری را که پوشش می دهد، به گردشگران این امکان را می دهد تا با بیشترین و طبقه بندی شده ترین اطلاعات به خوبی بتوانند سفر خود را برنامه ریزی کنند. با استفاده از این سایت گردشگران به خوبی می دانند که به کجا سفر کنند؟ کجا اقامت کنند؟ کجا غذا بخورند؟ و اطلاعات دقیقی از جاذبه های گردشگری پیدا کنند.

و از همه مهم تر که همه این فعالیت‌ها در سایت تریپ ادوایزر کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

وقتی که شما اقامتگاه بوم گردی خود را به طور صحیح در تریپ ادوایزر ثبت می کنید، گردشگران و مخاطبان این سایت می توانند به جزئیات و اطلاعات کسب و کار شما همچون موقعیت خانه بوم گردی ، تصاویر ، اطلاعات تماس و … دسترسی داشته باشند. کاربران این سایت همین طور می توانند پس از اقامت در خانه بوم گردی شما تجربیات و نظرات خود را ثبت کنند تا در اختیار سایر مهمان ها قرار بگیرد.

آمار و اطلاعات کلی درباره تریپ ادوایزر

  • وب سایت رسمی تریپ ادوایزر: www.tripadvisor.com
  • سال تاسیس: 2000
  • دفتر مرکزی: نیدهام، ماساچوست، امریکا
  • بنیانگذار: استفان کاوفر

چرا باید اقامتگاه بوم گردی یا هتل خود را در تریپ ادوایزر ثبت کنیم؟

بر اساس تجربه گردشگران مختلف در جهان و همچنین فعالان گردشگری که به نحوی مخاطب سایت تریپ ادوایزور بوده اند ، ثبت هتل یا اقامتگاه بوم گردی در این سایت مزایای زیادی را یه همراه دارد:

  • یک منبع قابل اعتماد برای دریافت اطلاعات گردشگری – با توجه به امکان نوشتن نظرات و تجربیات گردشگران در استفاده از خدمات گردشگری هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی، اطلاعات ارائه شده در تریپ ادوایزر به یکی از مراجع قابل اطمینان در فضای گردشگری بین المللی تبدیل شده است. یک مسافر با صرف چند دقیقه و مطالعه نظرات کسانی که پیشتر در شهر مقصد یا اقامتگاه مورد نظر اقامت داشته اند از شرایط واقعی مقصد خود مطلع می شوند و در نهایت میزان رضایتمندی بالایی هم از خدمات سایت تریپ ادوایزر و هم از هتل یا خانه بوم گردی خود خواهند داشت.
  • حذف کمسیون برای رزرواسیون – در سایت تریپ ادوایزور شما به عنوان مدیریت هتل یا اقامتگاه بوم گردی بدون هیچ واسطه ای با مسافران در ارتباط هستید. کلیه اطلاعات تماس و نحوه دسترسی به اقامتگاه شما از ابتدا از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل در اختیار مسافر قرار می گیرد. فرایند رزرواسیون هم بدون حضور شرکت های واسطه و آژانس های مسافرتی انجام می شود. در نتیجه شما نیازی به پرداخت کمیسیون یا سایر هزینه های مشابه ندارید.
  • ابزار مورد استفاده اکثر گردشگران خارجی در هنگام سفر به ایران – برخلاف سایت های گردشگری معتبر مانند وب سایت بوکینگ دات کام که به دلیل تحریم های بین المللی امکان ثبت و رزرو هتل و اقامتگاه های بوم گردی در ایران را نمی دهد، این امکان در سایت تریپ ادوایزر وجود دارد. در نتیجه بخش عمده ای از گردشگران ورودی به ایران از این سایت برای پیدا کردن اقامتگاه بوم گردی و هتل در شهر های مختلف ایران استفاده می کنند.
تریپ ادوایزر منبعی مناسب برای گردشگران ورودی و انفرادی
تریپ ادوایزر منبعی مناسب برای گردشگران ورودی و انفرادی

آیا ثبت تریپ ادوایزر فقط برای هتل و خانه بوم گردی مناسب است؟

تریپ ادوایزر یک وب سایت گردشگری است که در کلیه زمینه های مربوط به سفر و جهانگردی فعالیت می کند. در واقع اگر شما مالک یک کسب و کار مرتبط با گردشگری باشید امکان فعالیت و جلب مخاطب در وب سایت تریپ ادوایزر را دارید. اصلی ترین فعالیت های گردشگری که می توانند در سایت تریپ ادوایزر فعالیت کنند شامل موارد زیر هستند:

ثبت هتل در تریپ ادوایز

بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط وب سایت تریپ ادوایزر بیش از 1.2 میلیون هتل در بیش از 136 هزار مقصد گردشگری در سراسر دنیا ثبت شده است. می توان گفت هتل ها اصلی ترین مراکز گردشگری هستند که در تریپ ادوایزر ثبت و معرفی می شوند. این آمار در حالی است که در زمان نگارش این مطلب (بهار 1398) کمتر از 300 هتل در کشور ایران در تریپ ادوایزر ثبت و در دسترس هستند.

ثبت خانه یا اقامتگاه بوم گردی در تریپ ادوایزر

خانه بوم گردی یا اقامتگاه بوم گردی گونه جدیدی از مراکز اقامتی در ایران هستند که در چند سال اخیر حداقل از نظر کمی روند رو به رشدی را طی کرده اند. با توجه به نوپا بودن این بخش از صنعت گردشگری ایران و تفاوت های بنیادین این اقامتگاه ها با هتل ها ضروری است تا از ابزارهای متفاوتی برای بازاریابی و معرفی خانه های بوم گردی استفاده شود که در این بین می توان تریپ ادوایزر را به دلیل ایجاد ارتباط مستقیم بین مدیریت اقامتگاه بومگردی و مهمان ها ابزار مناسبی برای معرفی خانه های بوم گردی در ایران دانست.

برچسب سایت تریپ ادوایزر در ورودی مراکز گردشگری
برچسب سایت تریپ ادوایزر در ورودی مراکز گردشگری

ثبت رستوران در تریپ ادوایزر

در آغاز سال 2019 بیش از 4.9 میلیون رستوران در سایت تریپ ادوایزر ثبت شده و در دسترس مسافران سراسر دنیا هستند. در ایران رستوران های بیش از 100 شهر در این سایت ثبت شده اند که این رقم نشان دهنده محبوبیت تریپ ادوایزر برای مخاطبان رستوران ها است.

ثبت کافه و کافی شاپ در تریپ ادوایزر

با اینکه کافه ها در تقسیم بندی سایت تریپ ادوایزر در گروه رستوران ها طبقه بندی شده اند؛ اما سهم نسبتا بالایی را از مراکز ارائه خدمات به گردشگران در دست دارند. این نکته به ویژه درباره کافه ها و شربت خانه های سنتی که در بافت های تاریخی و واجد ارزش شهرها قرار گرفته اند کاملا محسوس است. با اطمینان می توان گفت که کافه ها یک بخش غیر قابل حذف از برنامه گردشگران در مسیرهای گشت روزانه درون شهری و برون شهری آنها هستند. این امر باعث شده است تا ثبت کافه ها در تریپ ادوایزر نکته ای بسیار ضروری در جذب گردشگران خارجی است. نکته قابل توجه این است که حتی امکان ثبت کافه سیار در سایت تریپ ادوایزر نیز وجود دارد و تعداد زیادی از کافه های سیار که در محدوده های تاریخی شهرها فعالیت می کنند توسط این سایت در درسترس گردشگران قرار گرفته اند. همین طور در صفحه شهرهای پرطرفدار در بین گردشگران، بخش جداگانه ای تحت عنوان بهترین کافه و چای خانه شهر وجود دارد که بر اساس نظرات و تجربیات گردشگران بهترین کافه ها را به گردشگران آن شهر توصیه می کند.

نمونه کافه ها و چایخانه های ثبت شده در تریپ ادوایزر
نمونه کافه ها و چایخانه های ثبت شده در تریپ ادوایزر

کاربران سایت تریپ ادوایزر به دنبال چه اطلاعاتی هستند

نتایجی که از منابع مختلف همچون نظرات کاربران درباره جاذبه های گردشگری ایران در سایت تریپ ادوایزر ، گفتگوهای انجام شده در فروم سایت و همین طور مصاحبه با مهمان های معدود اقامتگاه های بوم گردی که از طریق سایت تریپ ادوایزر اقدام به رزرو خانه بوم گردی یا هتل خود کرده اند نشان می دهد که سوالات نسبتا مشترکی در ذهن این افراد هست که سایت تریپ ادوایزر یکی از اولین و مورد اعتماد ترین منابع آنها برای یافتن اطلاعات دست اول از کشور ایران است. اصلی ترین این سوال ها که دانستن آن برای مدیران کلیه کسب و کارهای مرتبط با گردشگری ضروری است به شرح زیر است:

  • بهترین و مناسب ترین هتل ها و اقامتگاه بوم گردی ایران کجا هستند؟
  • شرایط دریافت ویزای ایران به چه صورت است؟
  • هزینه های کلی سفر به ایران چقدر است؟
  • بهترین زمان سفر به ایران و شهرهای مختلف آن چه زمانی است؟
  • شرایط پوشش ظاهری و قوانین اجتماعی و عرفی مربوط به آن چیست؟
  • غذاهای سنتی و محلی شهرهای مختلف ایران چیست؟
  • بهترین مسیر دسترسی به جاذبه های گردشگری و اقامتگاه های مختلف چیست؟
  • چگونه تور و خدمات گردشگری مناسب در ایران پیدا کنیم؟
  • بهترین گزینه های سفر بین شهری در ایران چیست؟
  • نرخ تبدیل ارز و بهترین مکان برای تبدیل آن در هر شهر کجاست؟

با نگاهی اجمالی به سوالات و نیازهای اطلاعاتی گردشگران و به ویژه کاربران سایت تریپ ادوایزر می توان متوجه این نکته شد که اطلاعاتی بخش عمده ای از آنها یا مرتبط یه کسب و کارهای گردشگری است یا حداقل برای فعالان صنعت گردشگری ایران به سادگی در دسترس است ، یکی از نیازهای اصلی گردشگران در سفر به ایران است. در نتیجه با فعالیت در سایت تریپ ادوایزر و معرفی خدمات گردشگری خود به راحتی می توانید به گروه وسیعی از گردشگرانی که قصد سفر به ایران دارند ارتباط پیدا کنید. افرادی که به طور بالقوه می توانند مشتری کسب و کار گردشگری شما باشند. ارائه اطلاعات به این گردشگران در مرحله اول باعث می شود تا حس اعتماد و مسئولیت پذیری را در ذهن گردشگران ایجاد کند و در مرحله بعد در صورت تمایل به استفاده از خدمات گردشگری شما همچون اقامت در خانه بوم گردی یا هتل شما؛ با ذهنیتی مثبت و اعتمادی که پیشتر شکل گرفته است اقدام به رزرو خانه بوم گردی شما بکنند.

با فعالیت در سایت تریپ ادوایزر بخش دیگری از مخاطبان به طور غیر مستقیم به شما دسترسی خواهند داشت و از کیفیت فعالیت های شما مطمئن خواهند شد. مهمان هایی که پیشتر در خانه بوم گردی شما اقامت داشته اند به احتمال زیاد بخشی از نیازهای خود را به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط کسب و کار شما برطرف کرده اند. برخلاف فرهنگ رایج مردم ایران، اکثر گردشگران به ویژه اروپایی تمایل بسیار زیادی در مستند سازی تجربیات خود دارند. آنها معتقد هستند کوچک ترین و جزئی ترین اطلاعات می تواند روزی گره از کار آنها یا دیگری باز کند. علاوه بر دفترچه خاطرات یا صفحات شخصی در جوامع مجازی، بخش نظرات سایت تریپ ادوایزر یکی از پرطرفدارترین و قابل اعتماد ترین ابزارهایی است که مسافران برای مستند سازی و انتقال تجربیات اقامت یا استفاده از خدمات گردشگری یک کسب و کار گردشگری استفاده می کنند.

چه اطلاعاتی از اقامتگاه بوم گردی را ثبت نام در تریپ ادوایزر باید مشخص کرد؟

  • جایگاه شما در این کسب و کار
  • نام مدیر
  • اطلاعات تماس شامل ایمیل و شماره تلفن
  • نام رسمی خانه بومگردی و آدرس دقیق
  • آدرس وبسایت
  • تعداد اتاق ها
  • بازه قیمت
  • حداقل زمان اقامت
  • مدیریت و پرسنل در محل
  • خدمات نظافت اتاق
  • پذیرش
  • سرویس بهداشتی و حمام در اتاق

شما همچنین می توانید اطلاعات اختیاری همچون نوع صبحانه و غذای محلی، امکانات دیگر مانند گشت طبیعتگردی و آموزش صنایع دستی را اطلاع رسانی کنید.

اقامتگاه بوم گردی ثبت شده در تریپ ادوایزر
اقامتگاه بوم گردی ثبت شده در تریپ ادوایزر

چگونه جایگاه خود را در رتبه بندی تریپ ادوایزر بهبود دهیم؟

با توجه به تعداد بالای هتل ها و خانه های بوم گردی ثبت شده در تریپ ادوایزر کاملا بدیهی است که حضور در این سایت به تنهایی نمی تواند مفید باشد؛ بلکه شروع یک رقابت با سایر کسب و کارهای رقیب است. در نتیجه باید نکاتی را در فعالیت در این سایت در نظر گرفت تا عملکرد شما در مقایسه با رقیبان بهبود پیدا کند. در این بخش چند توصیه اساسی برای فعالیت بهتر در تریپ ادوایزر ارائه می شود

در واقع تریپ ادوایزر در تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی خدمات شما، چهار عامل اصلی را در نظر می گیرد:

  • کیفیت
  • میزان پیشرفت
  • کمیت
  • فراوانی نظرات شما

هدف از این کار رسیدن به یک جریان مداوم و میزان قابل قبول از نظرات مثبت با نرخ کافی بالا برای رتبه بندی کلیه کسب و کار ها و خدمات است. برای رسیدن به این مهم دو راه پیش روی کسب و کار شما است.

  1. به طور فعالانه اطمینان حاصل کنید که گردشگرانی که از شما خدمات گرفته اند نظرات خود را در سایت ثبت می کنند (البته این امر به هیچ عنوان به معنای تقاضای ثبت نظر مثبت نیست. بلکه ایجاد اطمینان از اهمیت به نظرات آنهاست) نمونه این نظرات می تواند یک عکس از تجربه آنها در اقامت در اقامتگاه بوم گردی شما باشد.
  2. با دریافت هر بازخورد و نظر منفی به سرعت دست به کار شوید و سعی کنید خدمات خود را بهبود ببخشید و مخاطبان خود را از اصلاح این نقص مطلع سازید.
پاسخ به یک نظر منفی در سایت تریپ ادوایزر
پاسخ به یک نظر منفی در سایت تریپ ادوایزر

اطلاعات چکیده درباره تریپ ادوایزر

شاخص مقدار تاریخ محاسبه
تعداد کاربران تریپ ادوایزر 490 کاربر منحصر به فرد 1/1/2019
تعداد ایمیل های ارسالی هفتگی 80 میلیون ایمیل 6/1/2015
تعداد نظرات درسایت تریپ ادوایزر 730 میلیون نظر 1/1/2019
تعداد اقامتگاه ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری ثبت شده 7.5میلیون 12/6/2018
تعداد مقاصد پوشش داده شده 136 هزار 6/23/2016
تعداد هتل های ثبت شده در تریپ ادوایزر 1.2میلیون 8/1/2018
تعداد مراکز تفریحی ثبت شده در تریپ ادوایزر 775 هزار 6/23/2016
تعداد رستوران های ثبت شده در تریپ ادوایزر 4.9میلیون 1/1/2019
درآمد سالانه تریپ ادوایزر 1.48میلیارد دلار 2016
1.556میلیارد دلار 2017
1.6میلیارد دلار 2018
تعداد تصاویر ثبت شده توسط کاربران 160 میلیون 1/1/2019
تعداد کارکنان تریپ ادوایزر 3228 1/1/2018
در پایان تعدادی از اقامتگاه ها و خانه های بومگردی که توسط تیم پروژه در ایران در سایت تریپ ادوایزر ثبت شد معرفی می شوند:

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره جذب گردشگر و مسافر خارجی از طریق تریپ ادوایزر هستید، میتوانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان تریپ ادوایزر، از مشاوره رایگان ما در این زمینه برخوردار شوید.

 

۲۲۰ نظر درباره “ثبت اقامتگاه بوم گردی و هتل در سایت تریپ ادوایزر ، آموزش و مشاوره رایگان Trip Advisor

  1. با سلام و وقت بخیر در مورد چگونگی ثبت اقامتگاه بوم گردی خودم در سایت tripadvaisor راهنمایی میخواستم ممنون میشم

  2. سلام من اقامتگاه را طبق اطلاعات سایت ثبت کردم و دو روز بعد ایمیل زد که نمیتونیم درخواستتون را قبول کنیم و یه لینک ساپورت فرستاد امکانش هست راهنمایی کنید ممنون

    • سلام دوست عزیز.
      شما باید در ثبت اقامتگاه خود اصول و دستور العمل های سایت رو رعایت بکنید. احتمالا یک یا چند مورد را که در لینک ارسالی برای شما‌مشخص شده است را رعایت نکرده بودید که با ثبت اقامتگاه شما‌مخالفت شده.

  3. با سلام و وقت بخیر در مورد چگونگی ثبت اقامتگاه بوم گردی خودم در سایت tripadvaisor راهنمایی میخواستم ممنون میشم

  4. درود.جناب عبدلی جهت ثبت اقامتگاه راهنمایی فرمائید.چند بار اقدام کردم نشده است.ممنون

    • سلام جناب براتی عزیز. امیدوارم ایام به کام باشه
      سایت تریپ ادوایزر استانداردهای متفاوتی در ارتباط با انواع اقامتگاه ها و خدمات گردشگری داره که باید متناسب با نوع اقامتگاهتون، به اون استانداردها متعهد باشید و از اون مهم تر این تعهد رو ثابت بکنید. به همین خاطر ما مجموعه اقداماتی رو برای این کار انجام می دهیم که از یک طرف هم کیفیت خدمات اقامتگاه ها متناسب با استانداردهای TripAdvisor باشه و هم ادعای ما مبنی بر کیفیت خدمات قابل اثبات باشه. در یک هفته آینده سازوکار نحوه ثبت اقامتگاه در سایت تریپ ادوایزر رو منتشر می کنیم و در صورت تمایل می تونیم این کار رو برای شما و سایر عزیزان در خانه های بومگردی انجام بدیم

  5. سلام. خسته نباشید. من راهنمای تور هستم. با اقامتگاهای با کیفیت هم در ارتباطم. رانندگی و مترجمی هم انجام میدم. امکان ثبت خدماتم توی تریپ ادوایزر هست؟ اگه هست لطفا شرایطش را برام بفرستید و راهنماییم کنید. ممنون

    • سلام. وقت شما بخیر.

      بله شما به عنوان یک شخص حقیقی هم میتوانید خدمات خود را به عنوان یک تجربه قابل رزرو و خرید در این سایت عرضه کنید. گرچه کماکان برای بحث های انتقال پول محدودیت های بانکی وجود دارد

    • سلام
      جناب آقای امیر می تونید با من ارتباط بگیرید در مورد فعالیت و کارتون می خواستم با شما همکاری کنیم .
      شماره تماس : 09174398218

  6. باسلام و عرض خسته نباشید
    لطفا نحوه ی ثبت اقامتگاه ، هتل در تریپ ادوایزر رو توضیح بدین یا اگر مطلبی دراین مورد هست ایمیل بزنید
    واسه دفعه دومه که درخواست میکنم جناب عبدلی
    متشکرم

    • سلام. وقت شما بخیر.
      شما به عنوان یک آژانس مسافرتی میتوانید بخشی از خدمات خود را در تریپ ادوایزر ثبت بکنید. متاسفانه امکان ثبت فعالیت های رزرواسیون برای شما در این سایت وجود ندارد. ولی در صورتی که خدمات تور و به ویژه تور برای گردشگران ورودی داشته باشید ما میتوانیم این خدمات را برای شما در سایت تریپ ادوایزر ثبت کنیم.
      با این حال همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت

  7. با سلام من تور برگزار میکنم و میخوام در تریپ ادوایزر ثبت نام کنم منتها میگه که قادر به همکاری نیستند. که به نظر میاد به خاطر تحریم هاست و هم اینکه وقتی میخوای شماره موبایل بزنی ایران تو لیستش نیست و خطا میده. لطفا اگه میشه کمک کنید چطور باید این کارو انجام بدم. چون بسیار مهم هست برام

    • سلام.
      شما به عنوان یک شخص حقیقی می توانید برنامه های تور خود را به عنوان یک تجربه به گردشگران پیشنهاد کنید. هر کاربری در صورت تمایل می تواند با شما تماس بگیرد و از شما برای اجرای چنین توری تقاضا بکند. در ارتباط با ثبت شماره تلفن هم ما تابحال در هیچ کدام از خدمات گردشگری که ثبت کرده ایم به چنین مشکل و محدودیتی برای ایران بر نخورده ایم.

  8. در واقع ما جذب گردشگرمون از راه دیگه ای هست، میخواستیم در تریپ ادوایزر ثبت نام کنیم تا گردشگر هایی که تورمون رو شرکت میکنند بتونند در مورد کیفیت اون نظراتشون رو بزارن.
    ایا شما میتونید ثبت کنید؟ با چه شماره ای میتونم تماس بگیرم برای مشاوره؟

  9. سلام
    هتل ما در تریپ ادوایزر با توجه به سابقه 40 ساله ثبت شده و توسط میهمانان نظرات و عکسهای آن نیز ثبت شده سئوال من اینه چطور میتونیم خودمون رو به عنوان نماینده هتل معرفی کنیم و جواب کامنت ها رو بدیم و عکسهای جدید بزاریم ؟

    • سلام. شرایط هتل شما بررسی شد. یک ایمیل هم برای سایت تریپ ادوایزر ارسال کردیم و شرایط دسترسی مجدد به اکانت شما را اعلام کردند. لطفا با ما تماس بگیرید تا در این زمینه هماهنگی صورت بگیرد

  10. درود . نحوه ثبت نام در تریپ ادوایزر بعنوان یک بوم گردی و پیج بیزینس رو میخواستم بدونم

    • سلام دوست عزیز.
      در سایت تریپ ادوایزر تقریبا حدود 40 تا 50 نوع کسب و کار مختلف مربوط با گردشگری قابل ثبت و فعالیت است که هر کدام شرایط خاض خودشون رو دارند. لطفا اطلاعات کسب و کار خودتون رو از این لینک بگذارید تا با شما تماس گرفته شود
      https://iniranproject.com/trip-advisor

  11. باسلام و درود
    برای ثبت مجتمع گردشگری خود در تریپ ادوایزر مارو راهنمایی کنید، خیلی متشکرم.

    • ثبت هتل در تریپ ادوایزر هم تقریبا شبیه به سایر خدمات گردشگری است. فقط باید قبل از آن اطمینان داشته باشید که استانداردهای مورد نظر تریپ ادوایزر برای هتل ها را دارا هستید

  12. سلام و عرض ادب ، خواستم زحمت بدم برای ثبت مکانهای گردشگری و رستوران ها در سایت تریپ ادوایزر راهنمایی بگیرم. ممنونم

  13. باعرض سلام وخسته نباشید اول میخواستم یه تشکر ویژه از شما کنم .به خاطر جوابهای که به تک تک کابران دادید باتوجه به اینکه همه سوالها هم تکراری بودن ولی شما با حوصله تمام به همه جواب دادید قابل تحسین هستید دورد برشما.
    منم مثل باقیه افراد نمیتونم اطلاعات خودم راثبت کنم انگلیسیمونم خوب نیست که این خودش یه معذل بزرگی هس .من میخواستم اگرزحمتی براتون نباشه خودتون برام ثبتش کنید یه اقامتگاه بومگردی داریم ویک رستوران وهزینشو هم تقدیم میکنیم راهنمایی بفرماید ممنون میشم .فرم مشاوره را پرکردم ارسال شد خدمتتون باتشکر فراوان

    • سلام دوست عزیز.
      ممنون از لطف شما
      پاسخگویی کامنت ها اولین و کمترین کاری هست که باید انجام بشه.
      در ارتباط با خدمات گردشگری شما هم با کمال میل مایل هستیم تا با شما همکاری داشته باشیم.
      لطفا اطلاعات خود را دراین لینک ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود

      https://iniranproject.com/trip-advisor

  14. با سلام
    من یک شرکت توریستی و گردشگری دارم و وب سایت هم در کنارش جهت تبلیغات طراحی نموده ام. قصد ثبت برند خود در ادوایزر را دارم ولی هر بار که برند خود را در این سایت وارد می نمایم در انتها به من اجازه ثبت نمی دهد. با توجه به اینکه اطلاعات را کامل پر می کنم . لطف میکنید من را راهنمایی نمایید.
    با سپاس

    • با سلام.
      بر اساس قوانین سایت تریپ ادوایزر شما به عنوان یک شرکت گردشگری اجازه ثبت فعالیت خود در سایت رو ندارید. ولی روش های دیگری هست که برای شما امکان فعالیت فراهم می کند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  15. سلام لطفا در مورد نحوه ثبت اقامتگاه بومگردی در تریپ ادوایزر راهنماییم کنید
    باتشکر

  16. سلام.با تشکر از مقاله خوبتون.لطفا مراحل ثبت اقامتگاه بوم‌گردی رو ارسال کنید.ممنون

  17. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من لیدر و مترجم ایتالیایی هستم چطوری میتونم خدماتم رو در تریپ ادوایزر ثبت کنم

    • سلام دوست عزیز.
      به شما توصیه می کنم که اگر برنامه مشخصی برای بازدید از یک یا چند سایت گردشگری دارید تهیه کنید و آن را به عنوان یک تجربه گردشگری قابل ارائه توسط خودتان ارائه دهید. مثلا تور نیم روزه کاخ گلستان یا تور یک روزه پرسپولیس به زبان ایتالیایی. البته هرچه خلاقیت بیشتری در این زمینه داشته باشید احتمال استقبال از خدمات شما بالاتر خواهد رفت.

  18. سلام وقت بخیر
    برای ثبت خانه ای که در اختیار مسافران قرار داده میشه، چه شرایطی وجود داره؟
    و اینکه باید از جایی مجوز گرفته شود؟

    • سلام. بله اقامتگاه باید حتما مجوزهای لازم را از وزارت میراث فرهنگی و سایر سازمان های متولی امر دریافت کرده باشد. در این صورت می توان اقامتگاه را در سایت تریپ ادوایزر ثبت کرد

  19. با سلام .هتل آپارتمان داریم در کرمان ، میخواستم ببینم چجوری هتل خود را در سایت تریپ ادوایزر بزاریم. لطفاً راهنمایی بفرمائید.

  20. سلام خیلی توضیحات زحمت کشیدین گذاشتین ولی هیچ آموزشی در مورد ثبت نام نگذاشتید لطفا نحوه ثبت نام رو هم بنویسد یا برای ما ایمیل کنید متشکر از توجه شما

  21. سلام خیلی توضیحات زحمت کشیدین گذاشتین ولی هیچ آموزشی در مورد ثبت نام نگذاشتید لطفا نحوه ثبت نام رو هم بنویسد یا برای ما ایمیل کنید متشکر از توجه شما ما ثبت نام کردیم بعد از ۲ روز پیام ایمیل شد که ثبت مکان شما امکان پذیر نیست

    • با سلام. انشالله در اولین فرصت و در یک مناسب و در یک مقاله جداگانه شرایط ثبت را توضیح خواهم داد.
      در ارتباط با مشکل شما؛ اکثر دوستانی که اقدام کرده اند هم چنین ایمیلی دریافت کرده اند. دلیل آن هم این هست که شما باید کلیه شرایط و استانداردهای مورد نظر سایت تریپ ادوایزر و متناسب با فعالیت گردشگری خود را داشته باشید. وگرنه کماکان تقاضای شما رد خواهد شد.

  22. سلام خسته نباشید چجوری میشه ثبت نام کرد تو این سایت؟؟؟؟اقامتگاه سنتی داریم و دوست داریم تو این سایت ثبت بشه

    • سلام دوست عزیز. در سایت تریپ ادوایزر حدود 40 نوع فعالیت گردشگری قابل ثبت هست و هرکدام شرایط و استانداردهای متفاوتی دارند. لطفا مشخصات فعالیت گردشگری خود را در این لینک وارد کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

      https://iniranproject.com/trip-advisor

  23. با سلام شرایط خود رادر خصوص اجاره منزل و غذاهای سنتی در کویر ارائه نماییدیعنی چگونه میشه اسم در فهرست شما قرار بگیرد

  24. سلام وقت شما بخير
    در سايت تريپ ادوايزر امكان ثبت خانه كرايه اي هم هست
    ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

    • سلام. بله برای خانه های کرایه ای هم امکان ثبت در تریپ ادوایزر وجود دارد. منتها به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام برای ثبت در تریپ ادوایزر ابتدا مجوز خانه مسافر را از سازمان های مربوطه دریافت کنید

  25. سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم چجوری میتونیم اقامتگاهمون رو در تریپ ادوایزر ثبت کنیم؟؟

    • سلام. وقت شما بخیر.
      با شما در این باره تماس گرفته شد متاسفانه در دستری نبودید. لطفا یک شماره تماس برای ما بگذارید تا در اولین فرصت مجددا تماس گرفته شود

  26. سلام وقت تون بخیر ..لطفا راهنمایی میفرمایید چگونه اقامتگاه مون رو ثبت کنیم در سایت.ممنون میشم

    • سلام.
      باید از اپ اندروید یا ios برنامه تریپ ادوایزر مقصد خودتون رو انتخاب کنید. بعد لیست هتل ها رو مشاهده کنید. برترین هتل هر مقصد با متن قرمز رنگ top rated مشخص شده. رتبه بقیه هتل ها هم در کنارشون نوشته شده

  27. سلام. وقت به خير
    امكان ثبت يكى از اتاق هاى منزل شخصى خودمون به عنوان اقامتگاه براى توريست هست؟؟ شما اطلاعاتى در اين زمينه داريد؟؟؟ ممنون ميشم راهنماييم كنيد

    • سلام. در صورتی که یک سری نکات رو رعایت بکنید، منع قانونی برای کار شما وجود ندارد و میتوانید اقامتگاه خودتون رو در سایت تریپ ادوایزر ثبت کنید

  28. سلام وقت بخیر
    چگونه میتوانیم خدمات خود را در تریپ ادوایزر ارائه دهیم؟
    مسیر ورود به این برنامه به عنوان ادمین خدمات توری از سمت اژانس چی هست؟ ممنون میشم جواب بدید چون فرم درخواست مشاوره هم ارسال کردم اما جوابی نگرفتم

  29. سلام وقت بخیر امیرهستم راننده گردشگری
    آیاامکان ثبت راننده گردشگری درسایت TripAdvisor هست؟ لطفاراهنمایی بفرمایید

  30. سلام روز بخیر
    من در مورد نحوه ثبت هتل روی تریپ ادوایزور راهنمایی میخوام میشه لطفا کمک کنید

  31. سلام وقت بخیر .ممنون میشم شرایط ثبت نام اقامتگاه در تریپ ادوایزر رو برام ایمیل کنید لطفا

  32. سلام من هم میخوام کافه ام رو ثبت کنم اما بلد نیستم ممنون میشم مراحل رو راهنمایی بفرمایید.

  33. سلام. وقت شما بخیر.
    من برای انجام یک کار پژوهشی در زمینه جذب گردشگران خارجی، به نظرات گردشگرانی که به ایران سفر کرده اند نیاز دارم. آیا در تریپ ادوایزر امکان به اشتراک گذاری لینک پرسشنامه وجود دارد؟ ممنون می شوم اگر مسیری می شناسید راهنمایی کنید.

    • با سلام.
      بله. در بخش فروم یا همان تالارهای گفتگوی تریپ ادوایزر می تونید وارد بشید و تقاضاتون رو در گروه ها مطرح کنید. یا اینکه کاربرانی که به ایران سفر کردن و برای هتل ها و رستوران های ایرانی نظر دادن رو پیدا کنید و در پیام خصوصی پرسشنامه تون رو براشون ارسال کنید. البته روش دوم شاید از نظرعلمی ایراد داشته باشه. ولی در هر صورت این گزینه ها در دسترس شما هستند.

  34. درود و وقت بخیر
    آیا ثبت نام به عنوان تور لیدر هم امکان پذیر هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  35. سلام روز بخیر خسته نباشد
    من در تریپ ادوایز چند سال پیش ثبت نام کردم و الان چندسالی هست که فعالیت نداشتم و همچنان اسم هتل و نظرات موجود است چگونه به کاربری رابرگردانم و هتل رو مجددا فعال کنم؟

    • سلام
      هتل شما کماکان با ایمیلی که ثبت کردید فعال و در دسترس هست.
      اگر به اون ایمیل دسترسی ندارید باید مالکیت شما بر هتل توسط تریپ ادوایزر تایید بشه که به شما دسترسی جدیدی داده بشه.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

  36. سلام وقت شما بخیر
    لطف میکنید نحوه ثبت هتل رو در تریپادوایزر توضیح بدین؟ چون یکبار ثبت انجام شده ولی فقط شده مثل یه اکانت معمولی مثلا شبیه فیس بوک

    • سلام جناب حسن زاده
      شما به عنوان یک کاربر در سایت تریپ ادوایزر ثبت نام کرده اید. که البته پیش نیاز ثبت هتل هست. با این حال ثبت هتل فرایند متفاوتی دارد.
      در صورت تمایل تماس بگیرید تا توضیحات کافی داده شود

دیدگاه‌تان را بنویسید: